不一樣的Hamburger

雖然「老麥」的漢堡飽係好好味,之但係十年如一日既味道再加「Junk Food」呢一個Label,攪到我避之則吉,少吃為妙。不過最近我食過兩餐不一樣既Hamburger,令我重新引起食漢堡飽既興趣。

1. Freshness Hamburger (地址 : 尖沙咀海運大廈2樓OT242號鋪)




圖中呢個係佢地既Classic Cheese Burger,$30,雖然有少少貴,但係佢好食在...個飽非常鬆軟,據介紹個0係飽造既時候加入南瓜茸(?)。個肉扒一般啦,都幾Juicy,不過有一點一定要提既係佢所用既蔬菜非常新鮮(有相為証...呵).



另外左手邊呢杯係玉桂奶茶,$18,個人喜好(我好鐘意Cinnamon0架)

2. Triple'O Burger (Gateway Citysuper內)



呢個係Classic Burger,$51/Combo,個飽有0的乾。而且我覺得個黃瓜0係個飽面有0的怪。不過佢塊扒好好味,非常juicy,而且價錢都OK

聽聞老蘭有一間Burger都好好味,希望有機會一定要去試試。

0 留言: